عاليشاه:اميدوارم درجام جهاني حضورداشته باشم
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
اميد عاليشاه ابتدا در خصوص صحبت‌هاي حسين بادامکي گفت: من نمي‌خواهم جواب بازيکني را بدهم اما چيزي که واضح بود خطايي بود که ايشان زيرکانه روي من انجام داد. به گزارش فارس،وي افزود: من پس از اينکه دريبل‌هاي خود را شروع کردم، رو به دروازه بودم و نيازي نبود که خودم را به زمين بزنم در آن هنگام حتي کوچک‌ترين برخوردي هم با يک بازيکن شود شارژ مي‌شود و تعادل خود را از دست مي‌دهد، بيکار نيستم که خودم را الکي در شرايط گل و خوب به زمين بزنم. قطعاً، من مي‌توانستم اگر خودم به توپ ضربه نزنم با يک پاس داخل عمق کاري کنم که هم‌تيمي‌هايم گل بزنند. عاليشاه در پاسخ سؤالي که چرا اين زمين خورد‌ن‌ها و اشتباهات براي تو دردسرساز شده، گفت: خدا را شکر الان وضعيت نسبت به گذشته بهتر شده، برخي اوقات داوران خطايي را که روي من مي‌شود با حرکت عمدي من براي گرفتن خطا اشتباه مي‌گيرند ولي الان بهتر شده است. مهاجم سرخپوشان درباره بازي با راه‌آهن و هم‌بازي‌هاي قديمي‌اش نيز يادآور شد: درست است که الان راه‌آهن در بين تيم‌هاي پايين جدول است ولي آنها تيمي بسيار خوب و يکدست را دارند و قطعاً مي‌خواهند که مقابل علي دايي خود را نشان دهند اما ما هم سه امتياز را مي‌خواهيم. وي افزود: احساس من اين است که يکي از سخت‌ترين بازي‌هاي ليگ را در پيش داريم و ان‌شاءالله بتوانم با بازي‌هاي خوبم اول به پرسپوليس کمک کنم و بعد بتوانم در جام جهاني و اردوهاي تيم ملي حضور داشته باشم، اميدوارم اين اتفاق بيفتد.


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)